Omay
Gebelikleriniz nasıl geçiyor annişler erkek veya kız çocugunda neler aşerdiniz ?
Meltemmdda
17 +2 yim kızım olacak hep ekşi yedim ve solumdaydı kese 😊
Gizemebrr
15+0 bugün daha çok ekşi ve tuzlu şeyler yedim bulantılar hafif acıktığım zaman bulantı oluyor ve fazla yediğim zaman cinsiyetimiz daha belli değil 😊
Efuchama
Hiç aşermedim ama erkek çocuğum 15+6 yüzüme bakan herkes erkek çocuğun olacak dedi istisnasız ilginç
eknsnsr98
Kız bekliyoruz Allah’ın izniyle kucagımıza alırız yavrularımı tüm annişler bende hep ekşi yemek istiyorum