Hamilebiranne bende hamileligimin başından beri onunlaydim sayilir 12. Haftada tanistik..
Bende normal olsun diye son ana kadar çabaladı ama makat gelişti çatim da dardı bende pek istekli değildim açıkçası zorunlu oldu o yüzden..
Toplam 2400 verip çıktık hastaneden.. bu bi kere zamlanan fiyat haziranda zam yaptılar zamsiz fiyatı vermediler..
Sedef hn eli gerçekten çok hafif 3. Gün hastaneden çıkıp eve geldim 4. Gün çarşıya gezmeye gittim hiç doğum yapmamış gibiydim ki ben iğneden korktuğum için kas içine uygulanan asıl ağrı kesici iğneleri yaptirmadim ona rağmen hastanede 2 gece eşimle tek kaldık rahat rahat kalktım kendi kendime bebeğe bakabildim..