Fadime8 39+5 olduk bugün sancı da çıktı nst de . Şuan adet sancısı gibi bi ağrı hissediyorum gelir mi sizce bebiş artık ?
Hamilebiranne Fadime8 bendeki sancıyı size göndereyim kızlar😂😂😂 36+5 haftalığız nstde sık kasılmalar çıkıyor ve sancım 110ları görüyor ama ben hissetmiyorum 😂😂
Zeynep1 36+5 te nst de bende de çıktı ama açılma yok 😭 sancı dan kıvranıp duruyorum kasılmalar da var 37 haftalığız gelir diye bekliyorum
Hamilebiranne Kupra al bacım. Al hepsi senin olsun😂😂 anlamıyorum herkes normal Doğum isterken ben korkudan sezeryana yöneliyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama 😅
Kupra Hamilebiranne 🤪🤪. Bende de korku var ama ne biliyim normal istiyorum ama bu kiz gelmezse sezeryan olcam 😃
Serapozdemir Hamilebiranne sancılarını ben aliyim de biran önce doğsun bizim oğlan yoksa tosbik olduğundan normal olarak doğamayacak 🤣 bu arada 38+3’teyiz 🤷♀️
Hamilebiranne Kupra 😂benim cimcimem de kız . Evdeyken gaza geliyorum tamam diyorum ben normal Doğum yapıcam hastaneye gidince doğurmasam mı biraz daha kalsın çatı muayenesi olmamak için direniyorum resmen 😅
Kupra Hamilebiranne hahaha 😀🤣 benim doktorum çati muayenesi yapmadi belki seninki de yapmaz 😅 ama gecen belim agriyordu gittim ebe goturdu parmagini ama acimadi yani ciddeeeeen bak hic abarttiklari gibi degil yani
Serapozdemir Hamilebiranne sağlıkla gelsinler inş korku mutlaka var ama normal doğum istediğim için bian önce gelsin ki zorunlu sezeryan olmayalım diye bakıyorum 😔
Hamilebiranne Kupra buradaki yorumları okuya okuya korkulu rüyam oldu resmen bu Çatı muayenesi sancılarım olduğu için ve cimcime kızım baş aşağı olduğundan dolayı açıklığına bakmam lazım dedi korkudan bastıramıyorum
Serapozdemir Hamilebiranne inş allah tüm bekleyen anneleri sağlıkla bebeklerine kavuştursun, bebek isteyenlerinden kucağını boş bırakmasın 😘