Gzdmn Arkadaşlar haftaya en kötü sezaryen olacam 42 hafta oluyor doktor geç Doğum raporu veririm dedi. Verdiği raporla iznim uzayacak mı bilen var mı cevap verin lütfen memurum bu arada