GzdeZambak ben gerek bile duymuyorum öyle doktorlara ünlülerin gittiği bu yüzden de kendi reklamını yaptığı bir doktor biz yine şanslıyız ki doktora hastaneye gidebiliyoruz başka insanlar doktoru bırak hastaneye bile gidemiyorlar perişan vaziyette doğurup yavrularını kendi hayatlarını tehlikeye atıyorlar sırf adı sanı var diye o kadar para vermem ben eşime yazık benim çocuğum altında da mı herkes gibi sıradan bir bebek