bebegimm16 Arkadaslar ilk hamileliğim ve hangi doktor iyi kime gitmeliyim hiç bir fikrim yok 😐 Bursada doğum yapan ve doktorundan memnun olan arkadaslar varsa yazabilirlerse çok sevinirim 🤗
Zuzum_20 bebegimm16 ben yıldırım doruk şeyma doğan a gidiyorum memnunum ılk ona gıttım hala da devam edıyorum 25+4 haftalığız
Esrabatman bebegimm16 tatlım ben iki hafta önce Doğum yaptım doruk Yıldırım embiye hanım tavsiye ederim 👍🏼