Esraygtf Kızlar sizinde yürüdüğünüzde alt karnınızda ve kasıklarınızda acı oluyor mu? Otururken yatarken vs hic acı ağrı sızı yok ama yürürken zorla yürüyorum canım cok acıyor. Sizdede durumlar böyle mi?
Nzlkca Esraygtf 29+2 haftalık hamileyim bir süredir bendede var. Uzun süre oturunca ya da uzanınca ayağa kalktığımda alt bölgemde batma oluyor. Çok uzun sürmüyor ama can yakıyor
Dnznrgz Esraygtf benim yürümeye başladıktan 5 dk sonra kuyruk sokumunda oluyor ağrı adım atarken zorluyor baya eğer uzun süre ayakta kalmissam kasıkta oluyor
Elanazzz Bende de aynısı oluyo ama doktor normal hiç bir hamilelik ağrısız geçmez dedi yine de bi doktorunuza danışsanız daha iyi olur 😊 Esraygtf
Esraygtf Nzlkca oturup kalktığımda daha da kötü bir acı saplanıyor ama yürürken genelde hep acı var. Bide karnımı tutup yukarıya hafif kaldırdığımda acı olmuyor anlayamadım🤷🏼♀️