Gizemdiyarilaslan 14. Haftada karnıma iğne batıkları gibi agrılar giriyor ve beni uyutmuyor bebek büyüdüğü için diyorlar ama bu batıklar geçmiyor bu haftalarda bunu yaşayan var mı 🤨
Zuleyhaaslan Gizemdiyarilaslan bende 14 haftalığım oluyor normal ama endişe edilebilecek birşey dğeil 🤦♀️ Büyüyoruz artık ondan sanırım ☺️
Sumeyye_g Gizemdiyarilaslan bende de oluyor bebek gelişiyor yok bi yerde toplanır artık hareket etmeye başlar diyorlar ama aşırı olmuyor tabi sizde takip edin aşırı olursa danışın doktorunuza bi sorun olmasın
Meloo Gizemdiyarilaslan evett hepsi hersey normal kızlar bende her gün farklı şeyle uyanıyorum ama normalmiş 🤷♀️
Gizemdiyarilaslan Sekerpare aynen canım bende bugün girdim 14 haftadan beri var Can yakıyor ve uyutmuyor
Gizemdiyarilaslan Cz34 bebek büyüyor karın çıkıyor diyorlar ama internetten bakınca enfeksiyon da olabilir diyor çok tedirgin oluyor insan resmen uyuyamıyorum
Mucizem_1 Bende de 15. Haftadan itibaren olmaya başladı.galiba bebek büyüyor yada hareketleri.suan 17 hala devam ediyor
Cz34 Gizemdiyarilaslan Yok Allah korusun Allahın izniyle hiç birşey olmaz belki hareketleridir biz acemiyiz ondan anlamıyoruzdur 😳
Gizemdiyarilaslan Sekerpare amin canım ya baş agrısı kasık agrısı ve karında iğne batmalar uyuyamamalar anne olmak kolay değilll 😌
Gizemdiyarilaslan Sumeyye_g şuan geçti gibi karnım biraz çıkık zaten gelişiyor yani normalmiş herkesin Demesine göre ama doktora sorucam tabikide ☺️