32+4üz. 1 saattir belim inanılmaz ağrıyor,adet sancısı gibi. Oturuyorum olmuyor,yatıyorum gene olmuyor. Ayrıca yatakta hep soluma yatmaya çalışmaktan sol kolum incinmiş,çok üstüne yattım sanırım kolumu kaldıramıyorum. Artık soluma da yatamıyorum nasıl pozisyon alacağımı şaşırdım😕