NeslisahGamze Kızlar selam bugün detaylu ultrasona gittim😊 çok şükür ki herşey normal çıktı 22+2 yim. Boya 25 cm kilo 527 gram dedi. Sizde durumlar nasıl? Programa görede ayva büyüklüğündeyiz💙🧿
Sghslove NeslisahGamze 31+3 en son ölçüldüğünde 1760 gram çıktı 💕 3 gün oluyor heralde boyunu söylemediler 😒
Eceveannesi NeslisahGamze çok iyi cnm ama agzlizlari yüzleri diğer normal ultrasyondan daha büyük duruo gibi geldi bana😆