Hzlhakko Alyazumra kasılman sancın varsa 27 haftada olur 26 da olur 30 da olur ama yoksa ki benim 32 haftada oldu o zaman 2 kere bağlandı
defne55 Alyazumra ben 35 haftaya girdim benim kendi doktorum daha hiç yapmadı bana bi kez ağrıdan dolayı acile gitmiştim acil doktoru yaptı 29 haftaliktim sonra daha hic olmadı nstyede bağlamadı doktorum canim
Alyazumra Karamelek- ben 32 yim 1 ay sonra gel o zaman Doğum sürecine girmiş oluyorsun suan normal hersey dedi bakmadı öyle aklıma takıldı
Alyazumra defne55 benim bi ara oldu gecti sonra dedim yogun olursa gel dedi. İçim rahatladı çok sağol canım
defne55 Alyazumra rica ederim canim doktorlar sancım var agrım var demedigimiz surece nstye ihtiyaç duymuyorlar
Busrabusra123_ Aslında o doktordan doktora değişiyor bazıları 30 .haftada nst takibe başlıyor bazıları 32 35 hafta da başlıyor cnm benim doktorum 28 . Haftada sancım vardı 28 . Haftadan başladı takibe her kontrole gittiğimde nstye bağlıyor