260818 anladim belki benim de öyle diyeceğim ama hormon testlerim geçen ay yapildi fakültede bütün hormonlarima bakildi ve bir sıkıntı yoktu. Daha önce de bir dış gebelik geçirdim. Bu kadar olmasi da normal değil. Pazartesi doktora gideceğim umarim hayirli haber alirim.