Betus18 Merhaba benim sorum olcak size çok tedirginim bu konuyla ilgili akıntım olduğu için gebeliğimin başından beri günlük ped kullanıyorum akıntım iki gündür azaldı ve bugun iki kere sanki şeffaf Bi su gibi bişey geldi. İdrar kaçırma gibi sizce bu suyum mu yoksa idrar mı kaçırdım acaba suyun gelmesi nasıl bişey bide bebeğim bugun haddinden fazla hareketli sizce erken doğumun habercisi mi??