Zehraokan 36 haftadayım doktor bugün suyun biraz fazlaa olduğunu söyledi sınırda yani , böyle bi durumda olan varmı ???
Ecelif Canım ben diyabet hastasıyım benim de suyum fazlaydı ama Allah şükür hiç bir problem yaşamadım