YelizAkta Kızlar bugün sağlık ocağına gittim tansiyonum 14 e yükselmiş iki seferdir böyle oluyo tansiyonum yükseliyo doktor bununla ilgili bişey demedi 7+5 günlük hamileyim korkuyorum bebeğime zararı olur diye . Yüksek tansiyon yaşayan varmı aranızda