ilknuryzc1 Benimde 1 haftadır karnımın altı ve çatı ağrısı dedikleri ağrı var ve şuan çok kötüyüm geceden beri ağrım var şuan uzanıyorum doktor fitil vermişti kullandım 2 saatir ama geçmedi sıcak su torbası koydum altima ama geçmedi ve doktor kan testi fln tahlil yapmadığı için enfeksiyonmu var ne var bilmiyorum sizin şikayetleriniz neler ? Ve bu ağrıyı hemen geçirecek ne yapabilirim su içmek dinlenmek iç çamaşırını ütülemek fln hepsini yaptım ama yok.😣😣