aslikls3 hahahhahs aynı ben gibisin babada ikili testte 12 13 de kız dediler sonra bi doktor önerdiler ondan sonra iki doktorda kesinlikle erkek dedi eminmisiniz hocam dedi kızım bak burada pipisi işte açmış gösteriyor defi ne parmak ne de kordon bu dedi erkek bebek dedi bende koz diye severken erkek oldu bekliyoruz rabbim hepsine sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip etsin inşallah