Ancelina Herkese selam arkadaşlar danışmak istediğim bir şey var. 30+6 dayız. Bugün rutin kontrole gelmiştik ama doktor bas çevresinin iki hafta geriden geldiğini söyledi. Takip edeceğiz dedi. Kan akisinda, suyunda veya başka şeylerde problem yok. Bu durum basına gelen var mi? Çok korkuyorum
Tubabyrl Ancelina sadece baş çevresi mi geri? Yoksa vücudunun diğer bölümleri nasıl haftasına uygun mu? Bizim de bas çevresi önde gidiyor diğer kısımlar genelde haftasıyla uyumlu çok fark yok.
sise Hiçbir bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum. inşallah kötü bir şey değildir içinizi ferah tutun
Ancelina Tubabyrl diğer kısımlar da sorun yok dedi. Bunu da takip edicez sorun olarak düşünme dedi ama nasıl düşünmeyeyim 🥺🥺
Berna3434 Bnmde baş çevresi bir hafta geriden geliyor doktora sordugmda uzun bir suratı olack ondan demşti belki seninki de ondandr