Sedadncr evet gerçekten çok ilgiliydi. Bende lupus rahatsızlığı olduğu için çok soru sordu 2saat kaldım yanında.hatta raporunu geçen kendi doktoruma götürdüm nerde çektirdin ne kadar ayrıntılı yazmış dedi. Çıktıyı renkli olarak vermiyor ama ben de birşey söylemedim. Renkli olması zaten işin görsel boyutu. Bana kendi doktorum kontrollere renkli görsel verecek. Ben memnun kaldım umarım sız de kalırsınız