Rabia5541 2li ve 3lü yaptırmadım doktorumda sıkıntı etmedi zaten şehir dışındaydım başka doktora gitmek istemedim. 4lü testi yaptırdım kan verip, sonuçlar çıktı ama doktorum henüz bilgilendirme yapmadı. bu ayın sonunda gidicem kontrole inşallah. doktorum mecburi bırakmadı hiç, testlerden bahsetti ve araştır yaptırmak istersen bana bildir dedi. 19 haftalığım şuan.