Fdm Eminim hepimiz hormonlardan diye düşünüyorum zaman zaman ağlama krizlerine giriyoruz. 17 haftalığız başlarda anlıyordum ama son bir haftadır her şeye ağlıyorum. Yalnız kalmak istiyorum sürekli uyuyorum. Eşimi annemi görmek istemiyorum. Geldikleri zaman tersliyorum yalnız kalmak istiyorum ne yapacağımı bilemiyorum 😔
Bernaszn Fdm sanırım hormonlardan dolayı bende 17 haftalık gebeyim şu sıralar aşırı duygusalım ve herseye ağlayasım geliyor 🙈
Belindaa Fdm Ağlak değil de sinirlilik hali oldu bende agresif oldum bayaa o aylarda herkesi tersliyodum özellikle nazım geçtiği için eşimi 🙆♀️ zaman geçtikçe ne salakça şeyler yapmışım diyosun olabiliyor öyle şeyler 😃
Semooshh Sinir hali daha çok sinirden ağladım dün resmen 😁 konu önemsiz de olsa tahammülüm hiç yok yazık oluyor eşime
Fdm Yalnız olmadığıma sevindim. Psikoloğa mı gitsem diye düşündüm. Öğretmenim. Okulda yoruluyorum evde de sadece uyumak istiyorum. Uyanık olduğumda da ağlıyorum zaten