Rnsvdlk yazdıklarınız o kadar anlamlı ki. Ayakta alkışlamak istiyorum. Ben evlendiğimden 2 ay sonra hamile kaldım. Allahım aratmadı çok şükür. İstediğimiz anda verdi 🤲 eşimin evli arkadaşları eşime diyorlardı ki, evlendin tadını çıkar gezmek istiyosan en az iki sene çocuk yapma. Haa bide gezmek var. Bu doğuracak olduklarımız birer ejderha oldukları için, bizi eve tıkarlarmış. Gezmeyi de uykuyu da uyutmamız gerekmiş. Bu gezme muhabbeti daha geçen gün akşam komşularımızla konuşuldu. Olumsuz şeylerin hemen hemen hepsini duyduk yine. Allah razı olsun gelen komşum da cok cok iyi insanlardır. Ama neden bu kadar olumsuzlar bilmiyorum. Bizim eşimle Karadeniz e gitmek gibi bi hayalimiz var. Ya turla yada kendimiz. Balayında tur bulamadık, dedik ki seneye gideriz. Arada böyle muhabbetler oluyo heeee gidersiniz çocukla nereye gidebileceksiniz deniyor hemen. Ben çocuğuma bir de kardeş istiyorum. Kalabalık aileden geldiğim için en azından bir kardeş olmalı diye düşünüyorum. Bunu söylediğimde de hemen biseyler oluyo, sen birinciyi doğur da sonra tekrar konuşuruz diye. Çıldırıcak insan ya. Çocuk ya çocuk. Canavar değil kii 🤷♀️😔