Merhaba kızlar 15 haftalık hamileyim 14 haftanın sonlarına dogru akıntım basladı afedersiniz (hafif kokulu böyle akışkan bi yapısı yok sadece iç çamaşırda ıslaklıklık ) oluyor normalde bu kadar cok yoktu ama akıntı beni korkttu cocugun suyundan gidiyor denildiğini duymuştum yaşan var mı aranızda bu haftalarda doktor kontorlüme 2 hafta var daha 🙁