kitapkurdu benimde insülin direncim vardı hatta şeker ilacı kullanıyordum hamile kalınca ilacı kestirdi doktorum. Yediklerime dikkat ettim bir de ceviz suyu yaptım her gün her şeye iyi geliyor bence denemelisin. Şeker yüklemesinde de hiçbir sıkıntı olmadı. Allah yardımcın olsun🙏