Mommy34 15+3 haftalık hamıleyım 3 gun sonra randevum var cok heyecanlıyım doktor 12+3 ken erkege benziyor dedı bakalım cinsiyeti öğrenebilecek mıyız 10. Haftadan sonra bulantım azaldı gebelık basında 46 kiloydum 4 kılo almışım su an sadece decavit kullanıyorum sanırım 3 gun sonra kan ilacına da başlıycam su an cok rahat gecıyor gebelık cok az arada bır bel agrısı oluyor o kadar 🙂🥰