Merve_278 Yakın zamanda orada doğum yapan var mı acaba ? benim doğumum şubat sonu mart başı gibi gözüküyor. Hastanenin normal ücretlendirmesinde biz %20 veya %10luk kısmını ödüyoruz. mesela muayene ücreti normalde 220₺ biz muayeneye 44₺ veriyoruz şirket anlaşmasıyla. gittiğim doktor uzman, doçent veya profesör değil. doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı?
online_mom Merve_278 canım normalde 20bın falan dıye bılıyorum ama bu doktorun uzmanlıgına gore ve dogumda sıgortanın %kaçını karsılayacagına gore değişir.en saglıklı bılgıyı hastaneden alabılırsın👍🌸
Merve_278 Htc_e yazdım ya canım, şirket anlaşması öyle. bize düşen yüzdelik kısım %20 oluyo. o yüzden muayene ücretini 44₺ ödüyoruz.
Merve_278 online_mom belki 20bin dediğiniz uzman profesör vs.dir benim doktorum uzman yada profesör değil. internette bakmıştım 13.700 yazıyordu uzman doktor için.