Çatlama genetiktir deniyor ya, hani annemiz hamilelikte çatlamadıysa bizde çatlamayız düşüncesi var ya.. o tamamen yanlış. Annem 3 çocuk doğurmuş ama hiç çatlamamış.
benim 2 ablam var , en büyük olanımızın hamilelikleri sebebiyle vucudu çatladı.
ortanca olanımızın ise hiç çatlama olmadı.
ben ergenliğe geçişte göğüslerim büyürken çatlama yaşadım, ergenlikte biraz kilolu bi çocuktum ve lise yıllarında zayıflayınca vucudumda ara ara çatlak izleri belli olmaya başladı.
şimdi hamilelikte de çatlayacak, ben Bio Oil kullanıyorum, boyundan aşağısına sürüyorum. Zaten cilt inanılmaz kuruyor, hem bakım oluyor hem de daha fazla çatlak oluşumunu engellemeye çalışıyorum. Bio oil düzenli kullanımda eski çatlak görünümü de azaltıyor üstelik..
Yukarıda bi arkadaş ayaklarıma topuklarıma da sürüyorum demiş ve başka bir arkadaşta bunu alaycı bulmuş ve biraz saçmalamış. kimisi sadece göbeğine sürer kimisi tüm vucuduna. eğer birbirimizle alay edecek, birbirimizi şikayet etmeyi düşündürecek şekilde konuşulacaksa bu forumda; kimse kimseye bir şey sormasın da cevap da vermesin o zaman.. Hamilelik sebebiyle hormonlar zaten tavan yapmışken; bir de burada saçma tartışmalara , kalp kırgınlıklarına girmeyelim derim❣