Prettymomy Kızlar nerden aldınız, nerelere bakmalıyım? Büyüyen beşik, dolap ve şifoniyer. Daha öncede post açtım ama yazan olmadı umarım bu kez olur🙄
duygusm Prettymomy Ben de Ankara’dayım ama bebek odası almadım açıkçası. Park yatağımız ve evde fazladan şifonyerimiz var. Yanına da ikeadan dolap düşünüyorum. Arkadaşlarımdan çilek mobilya alan oldu.
Sinemozen Canım bence bebek odası yapma yapanların yarısı pişman oluyor zaten bebek seninle yatıyor ki 😂
Prettymomy Sinemozen yanımda yatması için sepet beşiği var... ama ben odasıda olsun istiyorum ilk bebeğim heveslerim var😊 hemde eşyalarını koymak için zaten dolap, şifoniyer alacağım madem tam takım olsun dedim😊
Emin_e Ben de Ankaradayim natoveganin altinda mobilya tasarim ve uretim yeri var istediginiz sekilde yapiyorlar....ben bir kac sey aldim memnun kaldim ama bebek odasini almadim
Prettymomy duygusm çilek mobilya biraz pahalı ama sanırım, internetten modellere bakma şansım oldu ama mağazasına girmedim
duygusm Prettymomy Evet, bütçe meselesi tabii ama bana da pahalı geliyor. Bebeksi desenli olanlar zaten uzun süre kullanılabilecek gibi değil.