Seher-76 Kızlar selam benim gibi bir sorunu olan varsa yazabilir mi 2 gündür 3. Ayıma girdim ve 2 gündür kusuyorum geçen 3 ay boyunca sadece 1 kez kusmuştum mide bulantım vardı ama şimdi hem bulantı hem kusma var çok garip geldi tam bitti derken yeni mi başlıyor 😭lütfen yardımcı olun
dilekcy1644 Seher-76 ay bende ya başta belirtim yok diye şikayetleniyodum keşke susaymışım sürekli midem bulanıyor sürekliiii şuan bile
Dmrbebek Seher-76 bendede olmustu canım doktorum ilaçlarını bi süre kullanma geçer demişti Demir ilacı kullanıyosan o yapabilir
Civcivim_34 dilekcy1644 evet ya ben de 2 aylık hamileyim iki kere anca kustum bi anormallik var diye doktora gitmeyi düşünüyorum ben de normal mi
Seher-76 Aynı şeyi bende düşünüyorum 3. Aydan sonra tamamen bitecek diyipte kendimi teselli ediyordum şimdi daha kötü bi haldeyim ne olacak böyle acaba 4. Ayı bitirdikten sonra mı rahat edicez