Fndsvg aynıyız seninle kızz benimde 38+3 bende çatı muayenemi geçen hafta oldum nst de sancım çıkmadı bebiş uyuyordu zaten 😂 salı günü tekrar randevum var yine nst ve alttan muayene olucam açılma var mı diye🙄 inşallah açılır artık ya son günler hiç geçmez oldu ve sabırsızlanıyorum😕 sağlıklı bir şekilde doğururuz inşallah🙏