FatmaAtess elim ayagım boşandı bi an lavaboda görünce. Şuan da da karnımın en üst tepesi biraz sertleşti ağrıyor stresten midir acaba içimden ağlamak geliyor böyle duygularım karmakarışık korkuyla birlikte 😔 doktorum da numarasını vermedi. Eğrr birşey olursa doğumhaneye gel gerek olursa ebeler beni ararlar dedi 😔