Blackmom Nurrrs Erken döllenme ise çıkabilir. Benim 6 gün kala normal testte çıkmıştı. Tabi garanti olsun istiyorsanız ya adet geçikince ya da birkaç gün kala yapın derim :)
Blackkcat Nurrrs yani yumurtlamana bağlı canım,belki erken gebelik testlerinde çıkar varsa🤷🏻♀️Allah gönlüne göre versin
Sabiugur Nurrrs ben 1 hafta kala yaptım hatta 8.9 gün lift çizgi çıktı çok şükür hamileyim darısı başınıza canm😊
Nurrrs Blackkcat yumurtlamadan sonra kasiklarim ve bel agrım aşırı oldu 1 haftadır bel ağrısı ve karin ağrısı cekiyorum ve daha adete 5 gün var
Blackmom Nurrrs Bende 6 gün kala. Akıntıdaki artıştan ve karın,sırt ağrısından anlamıştım. Yumurtlama zamanını biliyorsan ve üzerinden 11-12 gün geçmişse yap belki çıkar 😀
Nasippp Sabiugur aynen az az geliyor çamaşırıma ama yeni geldiğinde beyaz çok sıvımsı değil. Ama ben hamile değilim sanırım:(
Blackmom Nurrrs O zaman biraz daha bekleyin. Yapsanız da çıkmaz çarşamba Perşembe ye kadar bekleteyin :)