Zumrutcelebi canım Doğum kilosu çok önemli ya benim kızım 2900 Doğusu yenidoğan zıbınları çok kullandık geliyor diyorlar şakın inanma hep büyük getiriyorlar hediye fazlaca zıbın al bence mevsim dolayısıyla yelek ve hırla al pişik kremi şampuan reflü yatağı benim bebeğim kusan bir bebek çok işime yaradı müslin örtü kesinlikle al kendin için de en önemlisi göğüs Kalkan’ı bence 🙈 ağız mendili, eldiven en önemliler bunlar bence şimdilik 😍