Ozgesn Hanımlar daha 8+4 ama bu cinsiyet merakı beni benden alıyor ilk çocuğum erkek bakalım acaba bu ne olacak en önemlisi sağlıklı olması tabi ama cok merak ediyorum 🍼👶😊
Melisaisler Ben de 10 +0 bugun ve oluyorum meraktan ilk cocugumuz haftaya gitsem ogrenir muyim acaba diyorum