busepinar herkese merhaba 16+3 hamileyim şimdi bizler bebişlerimizi daha hissedemedigimiz icin soruyorum kontrolede cok var mesela Allah korusun bir şey olduğunu nasıl anlarız bu aralar aşırı derecede bel ağrım oluyor doktora gitmeyi beklenmeli mi yoksa hemen gitmeli miyim anormal bi durum olduğunu nasıl anlarız
Deletedmom0048 busepinar kanama olmadığı sürece anlaşılmıyo bildiğim kadarıyla bol bol dua et canım hareketlerini hissedene kadar insan tedirgin oluyo
Deletedmom0810 busepinar kanama olduğunda acilen doktora gidilmesi gerektiğini biliyorum, diğer belirtiler normal zaten kasık ağrısı, bel ağrısı bunlar zaten sıklıkla yaşadığımız şeyler 🙏🏻
duygusm busepinar Ben de 15+4’üm. Daha önce ben de çok korkup evhamlanıyordum ama ilk trimesterdan sonra içime biraz daha rahatlık geldi. O dönemden sonra düşük riski %80 azalıyor demişti doktor. Baktım karnım da büyüyor, Allah’a emanet diyip daha rahat düşünüyorum.
Tugcem92 AYnen en çok merak ettiğim konu bu. Kontrolume tam 3 hafta var. Ya bişey olur da farketmezsem korkusu beni bitirecek...
duygusm Tugcem92 Allah’ın izniyle bir şey olmaz annesi 😊 bir doktor videosunda şöyle diyordu; anne adayları hep evham yapıyor, ancak gebeliklerin %90’ında hiçbir sorun olmaz, sorun olanların da %90’ında sorunlar rahatlıkla üstesinden gelinebilecek şeylerdir. 🌸
ozgens Annelik 🤷🏼♀️Hareketlerini hissetmeye başlayın bu seferde bugün hiç etmedi. Az ediyo çok ediyo bşy mi var. Hep endişe oluyo. Doğunca daha çok oluyo 😂😂😂olacağı varsa oluyor en iyisi tadını çıkarmak. Gene de kanama veya bi anda su akıntısı olmaya başlarsa dikkat edin