Umuteymen Merhaba anneler ben 17+5 haftalik hamileyim ilk hamileligimde 13.cu haftada kurtaj oldum bebegimin kalbi durdugu icin suan bu hamileligimde cok tedirgimin cok korkuyorum bise olmasindan bebegim hareket etmiyo henuz ama baska turlu nasil bebegimin iyi oldugunu anlayabilirim fikri olan var mi cok tesekkur ederim simdiden
aslimutlu1 Umuteymen bebegin cok iyi ve yeri cok geniş hareket ediyor aslında sen hissedemiyorsun henüz . Bi problem olsa vücur sana sinyali verecektir korkma . Kanama , agrı yoksa dert etme . Sev konus annesi . 1-2 haftaya gümbür gümbür vurucak 😁
BirVeraAnnesi35 Umuteymen o haftalarda bende öyleydim mümkün olsa eve ultrason cihazı alıp sürekli bakardım 😂 insan iyi olduğunu hissetmek istiyor tabi haliyle ama biraz daha beklersen o sana kendisini hissettirecek birdaha da hiç durmayacak zaten merak etme 😊😊
Grlrrr Umuteymen Aile sağlığı merkezlerinde çocuğun kalbini dinliyorlar. Belirli zaman aralığında gidip sende dinleyebilirsin. Durumunu anlat eminim yardımcı olacaklardır
Minnak_ana Umuteymen bende 18+3 suan, bende 11 haftalıkkwn düşük yasadım, suan o kadar korkuyorumki, dük sanki böle hissettim bugün hissetmiyorum panik oluyorum ama dedikleri gibi agrı kanama yoksa panik olamamak lazım ama iste etkileniyoruz🤗
Umuteymen aslimutlu1 agrim yok sukur kanama felanda yok ama endiseleniyorul iste onu hissetmek icin sabirsizlaniyorum herhalde ondan da oluyo cok tesekkur ederim mesajiniz morel oldu
Tgbayldz Bende 17+2’yim henüz hissetmedim biran önce insan hissetmek istiyor sizi çok iyi anlıyorum. Doktorum 6.aya kadar hissetmemen normal dedi. Umarım okadar beklemeyiz 🙏
Umuteymen Grlrrr cok isterdim ama ben yurtdisinda yasiyorum turkiyedeki gibi degil burdaki doktorlar oyle her istediginde gidip muane olamiyosun malesef bide cok rahatlar senin endiselerini anlamiyor hatta bana bir keresinde kanaman olmadigi surece gelme eger zaten olursa kanaman yada dusuk felan bise yapamayiz dedi cok uzulmustum ama biraz kati insanlar malesef
Aylanur_1 Umuteymen kendini böyle strese sokma hissedemiyorsun diye annesi sen stres olunca o yerinde rahat edemez rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 😊
Umuteymen Grlrrr ben belcikadayim cok rahat insanlar degismez kafana gore zaten gidip muane olamiyosun acilde onemli bise olmadigi surece geri gonderiyo
Esra85 Umuteymen 2-3 haftan kalmış. O haftalar da ben de merak ediyordum. Bazilari bir de erken hissettim falan dedikçe. Allah in izniyle hic birsey olmaz. Benim 21.haftam bitince tam hissettim şimdi 24 bitecek nasipse gümbür gümbür oldu. Beklemekten başka yapcak birsey yok .ilk hissettiginde, bir gün hissediyorsan 2 gün hissedemiyorsun gün geçtikçe artıyor farkındalık.
Umuteymen Esra85 benide en cok endiselendiler cevremde 3 arkadasim var onlar hep hissettiklerini soyluyo hatta ikisi benden nerdeyse 2 hafta kucuk ama oyle dediler bende endiselendim ister istemez hayirlisi olsun insaAllah saglikli olsun tum bebekler