kadriyekorkmaz Bende 2.ayımda yaşadım. İnsan o kadar panikliyor ki. Progestan 400 mg kullandım. 1 hafta ayağa kalkma ilşki yasak dedi. 1 hafta sonra gittiğimde kanama alanı dağılmıştı. Şu an 23 haftalığız 😊 Şükür düşük olmadı kanamam sancım da olmadı.
Kanama alanı büyüklüğüne göre de değişiyor büyük kanamalarda biraz zor oluyor