seymakumatarnsf Gzdmn Oda bir doğum şekli. Üzülmenize gerek yok ki. Sizin bebeğinizin sağlığı her şeyden önemli. Sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻
zelis63 Gzdmn canm merdiven in çık bide bir arkadaş tarçın kaynatıp içtim tetikledi diyor oturup kalma pozisyonu yap bekli sancın gelir
[silindi] Gzdmn 42 ye kadar yolu var aslında, herhangi bi sağlık probleminiz yoksa beklemenizi öneririm☺️
Gzdmn seymakumatarnsf tabiki ama iznim zaten az memurum simdi gec oldu bi de iyilesme sureci kotu diyolar sezaryen icin de:(
seymakumatarnsf Gzdmn Bu kişiden kişiye değişir. Benim arkadaşım ertesi gün ayağa kalktı ve misafir ağırlamaya başladı☺️İyi düşünün iyi olsun☺️🙏🏻