Bilge80 benim bi 5 gün önce oldu iki gün geçmedi enfeksiyondur diye düşündüm hafta sonu olduğu için hemen acile gittim tahliller yapıldı temiz çıktı erken doğum olabilir diye alttan bakmak istediler ama ben izin vermedim nstye girdim doğum sancısı çıkmadı ultrasonda da bebeğimim ayağının aşağıda olduğu göründü onun da yaptığı baskıyla bunların artık olabileceği söylendi normalmiş ama yinede çok fazla oluyorsa doktoruna görünmeni tavsiye ederim