Gulaykrc Normalde adet düzensizliğim var. Adetim bittikten 2 hafta sonra kasık ağrısı oldu ve göğüslerim şişmeye başladı. Tekrardan adet olamazdım şüphelendim. 2 hafta kimseye birşey söylemedim 😂 Sonrası dayanamadım test yaptım ikinci çizgi silik cıktı. 1 gün sonra kan verdim 22 ydi değerim. Ilk haftalar benim de kasık ağrılarım çok oldu. Gece uykumdan uyandığımı biliyorum. Rahim büyüdükçe ağrı normalmiş