Superanne
Neden öyle diyor ki ? Bu durumu engellemek için hiç mi bir şey yapmadı doktor ??
Korkma canm gerekli önlemlerle baya gidebiliyorlar..
Bir tanıdığım 28 den bu yana gelebilir alalım lafları vardı gerekli önlemler vs ile 33 te aldılar ( artık anne karnında riski fazla olduğu için )
Yani üzülme sen dinlen ve gerekli kontrollerini yap inşallah biraz daha gelişimini karnında götürür. Ama o haftalar da doğum olsa bile tabiki yaşayabiliyorlar biraz küvez günleri oluyor