aliayse20 Seker yuklemesi yaptirdim dun sonuclari almaya gittim aclik 84 cikti iyi dedi ama tokluk yuksek cikti ve tansiyonumda yuksek cikti ilk defa sonuclara bakinca da dediki hemsirem kan degerlerin cok dusuk demirin cok dusuk b12 dusuk dedi ne yapmaliyim korktum sizce bebegim icin cokmu zararli
Melegimm19 aliayse20 Eğer şekeriniz farkedilmeseydi zararı olabilirdi ama korkmayın farkedilmiş ona göre beslenirseniz düzene girecektir.Düşük olan değerleriniz içinde doktorunuz ilaç verecektir düzenli kullanımda düzelir endişelenmeyiniz😊