Tarihlerimiz yakınmış ne güzel 😍 İlk Pakize hanıma gittim pek memnun kalmadım açıkcası 2. Özden beye gittim aslında iyiydi güleryüzlü bir doktor ama Aysun hanımı o arada tanıdım o daha yakın geldi açıkcası hem konuşması hem her ultrasonda ölçüm yapması çok hoşuma gitti 16. Haftamdan beri onunla devam ediyorum.