Malina merhaba canim benim durumumla aynıymışsınız benle eşim arasında kan uyuşmazlığı var 5.haftamda leke gördüm doktorum bana kan uyuşmazlıgı iğnesi yaptırdı sonra 28.haftamda tekrar kan tahlilleri istedi yaptırdım yine 1 iğne daha yaptı doğum yaptıgım gun tekrar aynı iğneden yaptılar bebeğin kanı babasıyla bir oldumu yapıyolar için ferah olsun en iyisini yaptin ilk lekelenme olduğu zaman vurmak gerekiyor bebeği korumaya alıyor engelli olmasin yada anne karnında ölmesin diye komşumun kızı yaptırmadı kan görünce kızı engelli oldu doktor nerde kaldın demiş geç kalmışsın vurunmaya demiş ihmal etmemek lazım