Bsraahmet ben doğum için 31. Haftamda Almanya’ya uçtum ki karnımda kocamandı öyle minnak anlaşılmayacak bir göbeğim yoktu, hatta erkek karını derlerya dik ve ileride o şekilde. Dr raporu almıştım önümüzdeki 7 gün için Doğum gerçekleşmez diye hem İngilizce hem Türkçe raporu yanımda bulundurdum ama kimse sormadı bile..her ihtimale karşı rapor almanı tavsiye ederim.