Esinserkan Ben cuma son kontrolme gitmistim rahimde yumuşama var dedi doktorum pazar günü doğumhaneye gel dedi nobetciydi doktorm ama ben ertesi gün cumartesi gittim leken geldi diye akşam 5 gibi yatışım yapıldı pazar öğlen doğum oldu . Inşallah sende hayırlısıyla kurtulursun dualarım seninle sağ salim kavuşursunuz inşallah rabbim yardımcın olsun