2104 inşallah migren ağrısı değildir.Benim var beni bitiriyo.parol içebiliyosun sadece ki etkisi malum.Ama hastanede serum olarak taktırınca parol daha etkili olıuor.Ben valla duş alıyorum önce sonra başıma kocakarılar gibi bağlıyorum yazmayı bide parol alıyorum iki yastığıda üst üste koyup dinlenmeye çalışıyorum