1funda Bende de oluyor arada canım bebis sen susuz kaldığın yeterli beslenemedigin için eylem yapıyordur belki 😅🤭 Tabiki işin şakası bu bol su iç sol tarafına yat o zaman harekete geçer merak etme 🙏😊 Birde bildiğim kadarıyla bu haftalarda uyku düzeni oluşuyor ondan hep onun uyuduğu zamana denk geliyor da olabilirsin 🙏😘 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏