Nurtennnk Arkadaşlar merhaba 26. Haftamdayım. 1 bucuk aydır ara ara tansıyonum yükseliyor genelde et balık veya yağlı bır sey yedıkten sonra oluyor. Dıkkat ettm tuzu bıraktm holter de takıldı normal cıktı ama yıne 160/100 e kadar cıktı en son. Sonrasında cok şükür normale donuyor, normali 110/70. Bebeğime bı zararı olur mu lütfen yardım edin ❗️
tgbasaritas Nurtennnk yuksek tansiyon durumlarinda preeklamsi ihtimalini gozlemlemeleri gerekiyor. Doktorunuz biliyor mu tansiyon durumunuzu?
Nurtennnk tgbasaritas evet idrarımda protein çıkmadı cok şükür. Hemen yükselip iniyor sonrasında. Bu yuzeen ilaç da vermedı. Ama sureklı bunu yaşamam bebegın gelısımını etkıler mı korkuyorum
Betzm tgbasaritas bunun doktora söylemen gerek yüksek tansiyon gebelik Zehirlenmesine kadar gidiyor sürekli takipde olman lazım
tgbasaritas Nurtennnk doktorunuz durumunuzu biliyorsa bisey diyemicem. Bebegi etkiler mi bilmiyorum ama yuksek tansiyon iyi degil diye biliyorum. Annem bana tuzlu hicbisey yedirmiyor tansiyonum yukselmesin diye. Yine de en iyisini doktorunuz bilir
Nurtennnk Dr bısey demiyor şuanlık umarm daha çıkmaz ınsan cok korkuyor. En ıyısını yapıyo annenız yemeyın ben de pek yemıyodum hatta daha yukselmeden kesmıtm tuzu ama farketmedı hıc