Bernaaldeniz
Merhaba arkadaşlar 🤗
Öncelikle planlı günü belli bir doğum yaptım.
10 Ekim günü sabah 7 de yatışım gerçekleşti .
Damar yolu nst giyinme bunlar yapıldı.Ardindan saat e bakıp duruyorduk doktor 9 da gelir ameliyat başlar demistim🙄.oysa hemen geldi ler gidiyoruz ben şaşkın😳😱 nereye dedim doğum a .Ailemle birlikte sulu gözler😥😔 tatlı heyecan başlamıştı. Gittik ameliyat hane ye ayrıldım herkesten önce yan oturup ayaklarımı sallamam istendi yaptım omzunu düşür aşağı bak derken anestezi doktoru arkada narkoz yapma ya başladı . İğne inanın hiç açılmadı korku olmasın kimsede .😚Sonra ısındı ayaklar yattım üzerimi ilaçla sildiler sonda takıldı bunları hissediyorum ama acı yok .🤗Kalp tansiyon aletleri takıldı.Doktor geldi hoş geldin başlayalım mı dedi ve operasyonu yarım saatte bitirdi.Belki daha kısa çocuğu kaldırıp bana gösterdiler öp annesi denildi 😌ve o an anne olduğum u anladim .🤗😍Çok muhteşem duygu.Dikisler atıldı .8:37 de dünya geldi bebeğim kızım canım . Yukarı çıkarıldıktan sonra acı yoktu 3 saat sonra acı olmaya başladı ama normaldi . Bu arada ağrı kesici yapılıyor dert etmeyin.Odamiz süslenmiş supriz bir şekilde görünce dahi herşey unutuluyor .Bebeğim yanımda emzirme telaşı filan ilk gün böyle geçti .Kendileri gelip ayağa kaldırıp yürü dediler yaptım .Başardım da . Tuvalet giderlerin hepsini başardım . Maşallah im vardi.Ertesi gün öğlen taburcu olduk .Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu .Ben atlattım şimdilik çok şükür .Kızım Kevser bebeğim de bende iyyiz çok şükür .Allah kolaylık versin herkese .Rabbim kimsenin kucağı ni boş birakmasin .🙏Korkmak yok en güzel anlar tadını çıkarın.😘😍🤗💕